Monday, November 15, 2010

congrats pokcik

salam SEMUA.
salam satu Malaysia!
^_^

hari ni saje lah aku menghapdate blog aku ni. saje nak mengucapkan tahniah dekat pok cik aku, amsani & pasangan nye kerana baru saje selamat disatukan malam semalam n majlis dorang pulak berlangsung 14/11. akhirnya kan kahwin jugak pok cik aku ni. dengan menggunakan tema hijau. ouh nas! kau mesti suka. dan jugak gaun bg pasangannya, pika! kau mesti suka! ahah. dan dan dia guna 4 kek. dan aku rasa macam.. pika! 3 cukup ah! haha.

alhamdulillah lah majlis nye berjalan dengan lancar walaupun hujan gila kentang punya lambat sampai diorang punya majlis sanding pun terpaksa ditunda sampai ke pukol 4. kesian kan? tapi ape nak buat. hujan rahmat mungkin :)

kat sini aku selitkan lah jugak bberapa keping futo$ di sana,




dengan akak ku, ouh aku malas nak bermekap2 sgt. sebab nanti nak solat susah. jadik aku dengan bangganya membuat mekap mata untuk akak ku. ahah! nak aku tolong buat kan untuk kau? meh sini. ehehe

dan walaupun hujan turun, tok Ali aku tetap menyumbangkan satu lagu. dan dan kenapa abah ku ade di situ? ahah! tepuk dada tanyalah selera

khas untuk pika : pika dia tak susun betingkat-tingkat pun, pe kate kau buat camni? nampak cam lagi banyak dan cantik. ahah! dan dan buat 3 kek jelah eh eh? sebab aku dah ukur kek(s) tu. beso lah nanti tak muat nak masok peti ais kang. hoho

ahah. yang ni saje lah kan nak menyebuk nyebuk kat situ. ahah! bukan ape, memang suka nak duduk atas kosi2 pengantin ni. amek berkat. haha. berkat ape plak daa!!

wewitt. tahniah! pangkat mak cik aku ni. tapi nape aku yang macam nampak mak cik kepadanye? aduyy


tiba-tiba tepikir..
malu lah nak kawen. hahahhaha
POYO$
spm ta lepas lagik! aduhai..

k lah mimi FULLSTOP

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!