Sunday, November 7, 2010

sedih

salam semua.
salam satu Malaysia.
maken hari maken terasa
sedih hati untuk meninggalkan sekolah
yer, zaman persekolahan
lepas ni dah nak masuk fasa baru
iaitu fasa lepas sekolah lah
haha
neng neng! aku pun tak taw lah fasa ape yang oi

^_^

hari ni ntah kenapa aku ternampak Dia, ouh tak.. bukan ternampak tapi sengaja menampakkan dia bila bukak page dia. ahaha. padan muka kau. sape suh gatal-gatal tangan nak bukak page dia kan dah menyeksa diri sendiri. fine. aku bukan nye nak seksa diri cuma nak tahu perkembangan dia.

yelah, sejak puasa hari tu aku TERlost contact ngan dia. walaupun ada facebook yang kununnya boleh mengeratkan lagi tali tali silaturahim antara sesama manusia. tapi macam tidak je, rasa lagi sakit hati kalau tiba-tiba orang yang baik dengan kita TERUS lupa kita. ohmigod. tak ke rasa macam nak bagi penyepak jarak jauh dari sisi? haduyaii.

tadi aku tengok wall dia, okeh mula-mula rasa macam

'maybe dia sebok kot, sebab tu tak ingat aku ni, walaupun dia tau aku nak spm, tak ke dia rasa dia patut bagi wish wish kat aku ni?

aku pun terus lah membelek belek page dia. tiba tiba aku rasa macam nak bunoh dia dengan pasu bunga milik mak nas yang tesidai di luar rumahnya. wehh! dia dok selalu je on FB tapi saje tak nak tego aku! nak kate dia tak dak henpon, penipu besar lagi dasyat lah kan. aish! dan

kenapa aku nak meroyan dekat sini? bukan meroyan cuma tiba-tiba rasa sakit hati. sebab aku SUMPAH rapat dengan dia weh! time susah dia aku cari, time dia susah dia cari aku. tapi bila time dia da senang. mulalah dia senang-senang je nak lupa aku, tu yang rasa macam meroyan tu. aku faham,

'maybe dia sebok, maklumlah nak habes study dah, nak graduate. jadi sebok sikit

tapi tak kan lah aku yang comel ni langsung dia tak ingat. kau orang-orang lain yang tak penting tu selalu pulak kau ingat! haiyooo. at least kau bagi salam pun aku dah okay weh! nak kata baru kenal? Ya Allah. wape tahun dah kita kawan!*sambil hentak kaki.

ni nak marah ni. sabo mi. kau tu nak exam. just forget it!

'ahah! memang nak forget. telah ku buang dia dari senarai friends kat FB ku. puas!

'mimi, kau tayah amek taw pasal dia lagi okay? macam lah penting sangat dia tu (si jahat)

'mimi, tak baik memutuskan ikatan persahabatan kau dengan dia (si baik)

'lantak dia lah, kalau dia ingat aku nanti dia add lah aku balik. lepas tu, jangan harap aku nak rapat dengan kau lagi. ohoho. :)

sedih tetap sedih tapi nak buat macam mana kalau dah kawan lupa kawan, satu ketika dahulu dia penah pesan kat aku

'walau macam mana pun kita tetap kawan, abg akan sentiasa jadi kawan mimi no matter what okay? cuma tak tau lah mimi macam mana

dan sekarang aku nak cakap :
anak cina pergi beli roti,
pergi mati lah!
*thnks bro yg aja aku pnton ni :)

k lah mimi FUULLSTOP

mood: jangan sedih sedih sebab tak ada guna bersedih pada mereka yang tidak tahu menilai erti persahabatan sebenar
weng2crew : aku sayang korang!


FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!