Saturday, October 30, 2010

melentak pizza 3 kotak.

sebelum melantak pizza,
wah kelihatan sangat manis ayu menawan tertarik comel kau memang tembam:)

nak dijadikan cerita, malas pulak nak masak untuk tetamu aku harini, bukan malas nak masak sebenarnya tetapi lebih kepada takot tak sedap. malu lah nati akak ni, haha jatuh saham depan mereka ye anak-anak. jadi tidak baik membuka pekung di dada sendiri lalu order lah Pizza Hut. mula nak dominos tapi disebabkan jauh lah, kami ni dah kebuloq. so order lah pizza yg teletak di jusco je. heheh *sbnrnye kakak bijak kerana tak mahu duit kuaq banyak nak jimat.winkwink:))

satu kotak pizza telah habis dalam masa kurang 10 minit. oke kan? hehe. jadi cuba bayangkan 3 kotak pizza boleh habis dalam masa wape minit. haaa. betol lah tu jawapan kau. 30 minit. bijak dah. boleh dapat A+++++ math.
ahah!

dari kiri :hafiz, khalil, malia
makan pizza ta engat! haha, hafiz tu budak subang katanya. jadi dia kata dia boleh senang jek masuk kuaq saser. hamboi, hepi lah awak yer dapat balik umah setiap masa. kalau tak mesti macam adek aku dok soh amek dia je bawak balik.. cett!

dari kiri: ijat, hafiz, khalil
bebudak saser sesekali dapat melantak pizza tak nak balik katanya, haha. ijat ni pulak dok penang, katanya kat kepala batas. eh? yeker? tah aku pun lupa. seronok dia dapat jalan jalan dari utara pi selatan pi semban pi selangor.. amboi, merantau sungguh hang noh! haha

 dan aku selepas melantak sekeping pizza daripada setiap kotak, muka mula berubah. mungkin kah menjadi hulk? ape ingat nabil raja lawak je boleh jadi dalakula..haha. aku pon boleh jugak pe..
tapi jadi hulk bila

"darah kami sudah bersatu padu.."
ajuk Nabil RL.

eeheh! minat nabil!! haha 



selepas melantak Pizza, baik punya kaler, hijau kot! nas! kau suka aku tak?hahah

k lah mimi FULLSTOP


FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!