Sunday, October 17, 2010

sempena entry yg ke-100

salam semua.. salam satu Malaysia! sempena genap nye entry aku yang keseratus ni.. aku pon tak tau nak tulis ape. haha. lawak tak!

^_^

ini ialah aku kini..
zaman budak budak tapi dah nampak macam akak-akak! atau lebih kepada macik-macik! wakaka. perasan lah konon nak jadi model. ta boleh oke! hahahahha. babat beso beso! failed! wuhahah :)



aku sangat teringin nak dapat keputusan SPM dengan cemerlangnye.. harap usaha aku beli buku baru last minute+study ikut timetable ni menjadi. huhu. please, I want this freaking bad!!!

9A +

BAHASA MELAYU A+
BAHASA INGGERIS A+
MATEMATIK A+
SEJARAH A+
PENDIDIKAN AGAMA ISLAM A+
ADDITIONAL MATHEMATICS A+
PHYSICS A+
CHEMISTRY A+
BIOLOGY A+

wish me luck oke! jangan lupa doakan aku! huhu..

dan ini ialah kereta idaman aku! wuhaha. comel kan?? dan gambar ini aku copek senyapsenyap amik terang-terang je.. hehe.dan ini ialah kereta milik mak su aku! wuarghhhh!! camne mak su boleh dapat dulu ni! kaler kuning lak tuh!! OMG! nakkkk!!!! hehe


dan ini mungkin aku di masa depan! wuhaha. InsyaAllah.. sebenarnye mencari gambar pensyarah tapi kuar gamba orang betol betol! tamauh lah gamba dorang.. nanti maket sangat. jadik amek gambo katun nin! walaupun gamba profesion cikgu lah tapi aku kesah ape? haha

credit to : image@google


jadi sila lah merajin-rajin kan diri mendoakan kejayaan saya ye? hehe. tenkiuuuu :)

k lah mimi FULLSTOP


FULLSTOP with much love : mimiSAJA

1 comment:

sara ismael said...

awwww ! hensem hensem belake ! nak satu ! hahahahaha

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!