Friday, October 15, 2010

congratulation junior!

salam semua. salam satu malaysia. ahah.. harini aku sangat gembira sebab akhirnya dapat jugak makan dinosor! wakaka. mesti tak tau ape tuh kan?? hehe.. yang tau tahniah ea! tapi ni bukan nak tahniah kat korang yang tau dinosour tu ape tapi kat junior2 sekolah aku (form4). baik lah korang berdrama! bravo bravo! nampak nya sekolah kita makin lama makin rancak ngan benda benda helenistik ni ea. haha. kuang hasam aku!

^_^

pagi pagi lagi budak budak kelas aku gila semangat nak pergi tengok pertandingan drama inter-class kat dewan sekolah iaitu seberang kelas kami je! padahal pagi tu aku ade gerak gempur bm! taleh bla budak budak kelas ni..

yang lawak tu.. aku ni pengawas. jadi tadi ade perjumpaan pengawas lak. so, aku masok kelas lambat. bila aku masok kelas, macam nak pengsan aku tengok budak budak semua takde! nak kate gi makmal tengah nak wat gerak gempur, apa apa pon aku kuar jugak cari dorang.. sat gi kat dalam dewan! kuang asam! kesian aku oke! mencari macam haper daaa..

tapi baru je aku nak menapak masuk ke dalam dewan, cikgu suh masuk kelas, and kami pon buat lah gerak gempur. baru nak wat soklan pertama, part first drama dah mula! gila betol.. aku ni buat gerak-gempo macam haper daa.. memang lupa semua facts sebab otak dah ingat nak tengok dram kat depan. dah ah speaker pasang gila mambang punya kuat, aku pon ape lagi.. memang tak temteram lah kan nak buat nye.. huhu. kesian lagi sekali kat aku! haiyakkk

sat gi lepas dah siap terus cabot masok dewan.. tapi tinggal part4 je, sedih tak sedih kan!! huhuh! naseb best! haha. aku tengok set-up pentas kali ni gila bagus! geram je, rasa macam nak naik pentas join je! wuhaha. tak senonoh mi..


 ni ialah daripada kelas 4PA. baik dorang nye pesembahan. aku ingat nak vote tapi tak leh daa. untuk form 4 je! cess.. aku tak tengok pon sampai habes so aku tak tau lah pulak saper yang menang kan! dengar dorang memekak tepok tangan je ade lah! hehe..

papehal. syabas kepada pemenang! cayalah sekolah aku!

p/s: teringin pulak nak main netball! huhu. jom main! almaklumlah badan dah makin menggila sekarang tak bersukan. tapi esok nak pergi main squash! hehe. jom! :)

k lah mimi FULLSTOP

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!