Wednesday, October 27, 2010

oh sekolah!


kami sayang SMK Taman Universiti dan ye! aku memang sayang sekolah ni.

 mari kita turun kira lagi wape hari je lagi aku akan ade kat sekolah
oh ye!

36 days to go!
pastu, aku bukan lagi bergelar pelajar SMKTUN
hahahha *sangat genbira+bangga

pale hotak anda bangga!
sangat sedih oke.
5 tahun dekat sekolah teyayang.
banyak sangat ilmu, pengalaman ,pengajaran yang telah aku timba..

pengalaman bermakna*berkahwin dengan weng-weng crew! ily!
pengalam pahit *tataw jelah!
pengalam masam *tekentot depan cikgu saat! jangan salahkan aku!
pengalaman manis*dengan semua yang ade kat sekolah
pengalam busok*kat tandas sekolah!
pengalam sejok*melepak di pejabat!
pengalaman seram*tengok orang kena sampok
pengalaman comel*jamuan tingkatan 4
pengalam berjaya*mendapat 8A PMR, alhamdulillah :)
pengalaman menyakitkan*jatoh kat tangga secara menggelonsor &semua orang gelak, bontot lebam dengan hebat! malu siakkkk!
pengalaman dimaki*herm, macam xder! haha
pengalaman hitam*kawad! :)
pengalaman bersih*solat hajat, solat dhuha ramai ramai. best taw!
pengalaman segar*tido dalam kelas sampai kuar air liur basi sikit
dan macam macam lagi

dan semua pengalaman tu akan aku simpan dalam logic gate aku
buat selama-lamanya

dan sekarang aku akan tinggalkan sekolah teyayang dan bermula di tempat baru,
tahun depan..

Insya-Allah ke menara gading

tinggal 27 hari sahaja SPM nak mula..
aku harap sangat aku akan buat dengan cemerlang untuk SPM ni
dapat keputusan yang mantap
dan dapat banggakan parents aku!
sedara-sedara aku.
makcik makcik pak cik pakcik
atok nenek tok

dan paling penting..
cikgu cikgu aku..
yang banyak sangat dah menanam ilmu dalam otak aku ni.
thanks cikgu untuk segala ilmu yang diberikan,
halalkan segala ilmu yang cikgu dah beri kat saya :)

waaaaaaaaaaaa!!!!
saya nak straight A's!!

InsyaAllah :)
k lah mimi FULLSTOP

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!