Thursday, October 7, 2010

penginapan di rumah nasyita

salam...
tenguk gamba. jam menunjukkan pukol 12.24 tgh pagi tapi tak tido lagi sebab amek gamba amek gamba dan gosip lagi..haha.
tujuan penginapan di rumah nas harini sebenarnye untuk belajar *ceh ceh tapi sebenarnye tak berapa nak belajar pun.haha. 
dari tadi dok mengONLINEkan diri + tenguk tibi..
ohh ape kess! 

pika di sebelah sedang merisaukan keadaan esok dimana kami akan keluar bersama sama dua jejaka ouhh salah..tiga ye tuan tuan..
dia dok risau sangat nak kuar  dengan salah sorang daripada jejaka malang tersebut sebab aku pon tak taw lah kenape.. mungkin pika rase tak selesa sebab jejaka itu meminatinya..hahahah *saat ni aku macam nak mati kena belasah ngan dia.
"aku rasa pika tak suka dia?"
oke fine.aku tipu..
mane boleh pika dengan jejaka tersebut, tidak akan terjadi! *aksen dialek galang dalam citer cinta kirana.haha

manakala  nas di sebelah ku tengah online jugak ni, fb. pastu macam silica ade kuar gamba mayat+pocong! bodo! tak tidor aku malam ni sial! haha

kami tengah berbincang pasal classmate kami, _ _ _ _ _ _ _ 
..ouh saper beliau? jeng jeng jeng.. haha
dia ni aku pening sikit, tak tau mana satu yg dia mawu
hemohemohemo..
ouhh..lupakan beliau. tak penting ahh!

yang penting tenguk lah gamba malap malap tak bape nak siang di bawah ni.
ouhh.. nak tgk tgk lahh, tak nak tak per lah =.=


k lah mimi FULLSTOP.

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!