Monday, October 25, 2010

melepak di bilik en.azhar

salam semua. pa habak harini. mintak-mintak sihat sentiasa yer.

^_^

hari ni ntah kenapa, macam malas je nak sekolah pagi tadi.. tapi digagah kan jugak lah bangon. sebagai pelajar yang berdedikasi kununnya lah kan. pergi bangun jugak. masa kat sekolah tadi, ada amanat pemimpin sesi2. tapi hari ni dikendalikan oleh Tuan Haji Amat Yassin Lauto, bertempat di sewan sekolah. tapi tiba-tiba muncol PK 1 sekolah aku, encik Razak, dia pon baru jek jadi PK1 kat sekolah aku ni. dan nak dijadikan cerita dia bercerita.. mak oii.. 1 jam weh. saya ulangi. dia bercerita yea. haha. mula mula macam kompius, aku ni salah masok dewan ke ape kata amanat tapi ade pertandingan bercerita dah pulak jadinya.

lepas tu ceramah tuan haji disambong oleh cikgu rohana a.k.as umi kat sekolah aku ni. dia cerita ada orang sampai gila belajar. aku terkejut jugak sebab baru aku dengar hari ni ade jugak yang putus urat otak? oh. mintak dijauhkan Ya Tuhan, cikgu cakap budak yang kena tu pandai, slalu dapat 4 flat. tapi tulah.. mungkin tension nye terlebih samapi jadi gila.. nauzubillah. dasyat kan.. jadi umi mintak kami ni lebih rasional lain kali, rasional dalam apa jua keadaan.. jangan mudah putus asa.

rehat!
yes. masa yang paling menggembirakan sebab boleh makan :)

lepas rehat, nas ajak aku menuju ke pejabat atau dengan lebih tepat nya pergi jumpa encik azhar yayang dia tulah. aku pun layan jelah. *aku buat tiket je sebab panas, dalam pejabat sejok! haha
kami pun melepak dengan jayaKUMAR  nye kat dalam tu. penat lah cikgu Azhar mengalau kami ni.. sampai dia tonjol pale aku ni. aku ulang balik, TONJOL oke! kesian aku tau! korang penah ke kena tonjol pale ngan cikgu korang? aku dah kena ni, aiseh. pecah rekod kesucian kepala aku yang belom penah ditenyeh tonjol oleh guru. ahaha. sengal. dalam bilik cikgu azhar tu aku dok melukish ja. melukis katon katon dari buku motivasi dia *motivasi ke? haha

lama juga lah melepak gedegang gedegong lam bilik dia. wat sepah. wahaha. kesian lah cikgu. tapi. nasib lah ada anak murid macam kami. tak tau. sebenarnya, tujuan datang jumpa cikgu sebab nak tanya. kami ni betol ke tak payah datang tusyen dia petang tadi. sebab dia kata tak payah datang. rasa excited sebab tak penah cikgu halang pelajar jangan datang kelas dia. *KEAJAIBAN DUNIA KE-8

harini pika yayang ta datang sekolah, so kurang kuota kami. dia balik kampung, atok dia sakit.
semoga cepat semboh atok!

p/s:bedekah je aku tengok pengacara RTM yang digandingkan dengan zizan semalam. macam ta geti jadi pengacara je kayaknya, tengok muka zizan macam tak rela je kena ganding kan dengan dia semalam. haha. lawak lawak

k lah mimi FULLSTOP

mood: saya suka melukis,
tapi nazurah cakap sape suka lukis esok kat akhirat orang2 yang kita lukis akan bangun jumpa kita untuk mintak nyawa!
awak! skang saya taleh melukis lagi!
lukisan yang aku lukis kat bilik cikgu Azhar kesayangan nasyita ahmad! haha


FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!