Thursday, February 3, 2011

bertukar!

salam semua. senyum manggis sikit C=

^_^

ape yang bertukar? yelah tengok saja aku punya belog lah..bertukar sudah. ni semua angkara kebosanan tahap impak maksima kau tahu? jangan ingat power rangers je boleh bertukar! HAHA

***

oh yea! aku bermimpi sudah dapat result SPM! apekah seh! HAHA. dalam mimpi tu, yang aku ingat aku mendapat

2A+
6A
1B

nampak tak? betapa scary sungguh mimpi aku! cuba kau bayangkan, dah dua kali okay aku mimpi dapat result padahal tak ada maknanya aku nak pikir pasal result sekarang ni. bila tiba-tiba mimpi dapat result terus buat kepala otak aku yang comel ni dup dap dup dap. aigoo

dan dalam kedua-dua mimpi aku tu, memang ada mention yang aku dapat B. yang membezakan masa mimpi pertama jumlah B aku dua, lepas tu semalam aku mimpi dapat satu pulak. harap-harap yang betol-betol ni tak ada B boleh tak? Heheh

semua doa-doakan lah aku ye supaya dapat keputusan cemerlang, 9A+. boleh? boleh lah! susah sangat agaknya! tadah tangan now!

"Ya Allah, Ya Tuhanku, dengan kekuasaanmu aku berdoa kau berikanlah keputusan SPM yang cemerlang kepada ummi ni Ya Allah dengan memperoleh 9A tambah. AMIN

dah siap doa! seeee. mekaseh :D

k lah mimi FULLSTOP
mood:berdebar-debar jantung aku ni! chilek mi!
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!