Friday, February 4, 2011

tiada tajuk 1

salam semua. senyum lagi cepat :D

^_^

lately, dada kiri aku ni asyik rasa sakit je. dia secara tiba-tiba okay? nanti tengah aku sedap-sedap tengok tv ke baca novel ke, tiba-tiba je dia terasa macam sakit. tapi dia sekejap-sekejap je.. tak tahu lah apa pasal. risau jugak kalau jantung aku bermasalah ke apa kan? HUHU. mintak dijauhkan lah segala penyakit bahaya ni kan? ingat nak pergi check lah kon? takut jugak kalau apa yang aku tak nak berlaku....tiba-tiba berlaku...

semua semua.. doakan aku sihat sentiasa yer?

k lah mimi FULLSTOP
mode: malas nak mandi malam-malam. sejuk kot!
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

2 comments:

unieMARKS :) said...

eheee , blog dia comel ! :) sukaaa !
tuh laa kdg kdg rasa cmtuh gak , sakit . ngilu ulu hati kot . tak g med cekup pun . malas !

mimi said...

mekaseh unisMARKS :D
ini pon actly tgh pening jugak nak pergi ke tidak. bila pikir-pikir macam malas lah pulak.. ngeehehe

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!