Monday, February 28, 2011

mesti tengok I am number four!

salam semua. senyum!! cam biasa lah kan :)

^_^

kalau dah namanya mimi, mana geti nak duduk diam-diam di rumah. lagi-lagi bila ada yang sentiasa meng-hangguk je bila aku ajak keluar. bagus bagus! sayang kau-orang lah! ngee~

SABTU! jadi sabtu haritu, konon penat balik class english tu, TAK ADA MAKNANYA. malam tu keluar juga. pergi shopping sikit (ye?) lepas tu pergi karok sikit (ye?)


macam biasa, cam-whore
banyak lagi pic tapi takkan nak
masuk semua kan? keke

dan masa karok tu memang sangat enjoy sebab buat pertama kalinya semua nyanyi macam apa, terjerit telolong sepuas-puasnya rasa macam nak roboh dah bilik tu. HAHA. lagu last memang lah terbaik!

lagu khalifah.

di bawah pohon mangga! la la la..

antara lirik dia yang aku ingat sebab lagi ni first time kitorang bedal! lagu rock kot! maka terjerit lah kami macam orang apa. isk isk isk. lepas tension memang best! tension apa pun tak tau kan? HAHA. balik tu terus bedal ice-cream. boleh? esok pagi semua suara garau. ape kes?

Ahad! ahad weh! keluar lagi. kali ni ke city square. nonton movie ya! best sangat ceritanya! mesti tengok tau! HOHO

curik dari google
1st impression:
okay kalian, cuba tengok poster dia ni! hek eleh! macam tak best jer cerita ni? ape seh nombo 4 pun nak buat cerita.. ntah apa ntah cerita. mesti tak best ni, eeeuuww. booooo tak best..

tetttt!
hero- alex!
tetiba terasa gatal-gatal nok ;P
salah! cerita dia sangat best okay. nak tahu apa yang best? selain daripada hero yang sangat aummm! erk! HAHA.. pergi tengok sendiri lah. banyak handsome nak suruh aku cerita! HAHA. tapi sangat berbaloi lah duit 10 hengget aku untuk cerita 110 minutes ni kan. bestttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt gila! *berapa banyak t?

sebelum masuk cinema aroud 8.20 pm gitu, aku dengan member semua pergi pusing cs dulu untuk mencari hadiah yang berpatutan untuk adik aku yang bernama ayu umairah. birthday dia masa 26th haritu. baru nak cari hadiah. ape kes? HAHA. kira bersyukur jugak kakak ko ni baik tau beli hadiah.. hehe

sebelum balik rumah, sempat lagi singgah warong. lapo! aku makan tom yam! mabeles wa cakap lu! member aku makan nasi daging merah, ayam kunyit. gitu-gitu lah. hehe.

thanks korang teman aku :)
Xos.
bangun je pagi ni, satu badan aku sakit gila! lenguh satu badan kot. padahal tak ada lah lama mana berjalan. mengada je lebih! adehh~

okay, sampai sini dululah nak mandi kot? keh keh

mimi FULLSTOP
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

2 comments:

Unknown said...

bile kite nak kua dua org :) hehe
Mude lagi yeeee

mimi said...

jum jum!
memang mude tu kalau keluar kak ezan belanje lah kan kan? HEHE :D

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!