Saturday, April 16, 2011

Day 2 — Your favorite movie

salam semua. mari senyum sambil makan coki-coki *eerrr

^_^



yeah.. jadi harini sudah masuk hari kedua.. mengikut soalan yang diberikan dia mahu aku tell you oldz tentang fav movie aku.

huishhhhhhhh. banyak sangat cerita yang aku minat ni. cakap je cerita apa.. mesti aku minat lah. cerita yang kau minat aku minat. cerita yang kau tak minat lagi lah bertambah-tambah aku minat. HAHA *auta sunat

tapi sebenarnya aku ni memang gila movie. pantang ada cerita baru keluar mesti nak menuju ke cinema. lagi-lagi cerita yang trailler dia nampak best tu.. fuhh.. lagi berpusu-pusu aku nak pergi tengok. kalau tak dapat pergi jugak mesti aku pergi jugak. tak kira tak kira. mesti pergi je dekat kedai CDs. HAHA

tapi bila duit tengah tak ada aku tak lah pergi tengok wayang. membazir je. astro kan ada. tak gitu nenek astro? macam-macam ada kan? hehe. nenek comel. tapi betol lah wa cakap lu astro memang bagus sebab dia mesti akan mainkan balik movies.. tak dekat astrofirst dekat channel biasa je tu. tak HBO, MAX tak pon SMV, RIA ke. MUSTIKA tu pon ade je cerita2 best. hehe.. tu yang i loike. HEHEH

berbalik dekat tajuk sebenar entry ni, ni nak cerita fav movie aku ni nama dia



Hot Fuzz

sumpah best! tak cukup dengan lawak, action kemain. first aku tengok cerita ni dekat astro. HBO kot tak silap aku.. mula-mula aku tengok dah jatuh cinta dengan cerita dia.. betul. walaupun aku tengok dah nak habis, haha.

disebabkan astro ni sangat pemurah. dia selalu ulang tayng kan kan... jadi sebab tu jugak aku pun suka lah nak tengok lagi dan lagi dan lagi lagi. hehe. kau akan otometik jadi addict. yee. betul ni. tak caya? hermm. aku pun tak percaya. HAHA

jadi korang pon meh lah tengok cerita ni. bestttt. meh lah meh lah. erk! gedik pulak aku ni nak paksa orang tengok. apa kejadahnya macek? so suka hati korang lah nak tenguk ke tak owrightttttt :)

see, aku baik tak ugut ppl

nak tau lagi lanjut pasal cerita ni korang boleh lah kelik ini yop

kalau nak tengok trailler dia yang best tu pulak ni ada. kalau tak ada pepandai lah korang bukak youtube type je Hot Fuzz trailler. okeh?



k lah mimi FULLSTOP
mode : nak tengok kak limah lagi. tang enjit enjit semut tu sumpah tak best! berdiri bulu rome teman ni haa
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!