Sunday, April 24, 2011

MISI BEROkoli berhasil. YEAH!

salam semua. senyum lebar-lebar macam saya jum? :D

^_^


Yeah yeah. Misi BEROkoli sudah Berjaya dilaksanakan. Walaupun terdapat pelbagai cabaran dugaan rintangan halangan yang melanda. Over sehh kau ! ! siapa ajar? NAS

Jadi mengapakah misi ini dipanggil misi BEROkoli. Hal ini disebabkan harini ialah birthday cik abang bero yang sudah melonjak tua umurnya. Selamat hari tua, bro ! kerana kami panggil dia ni bro jadi misi ini dipanggil misi BEROkoli.

bero dan member$ gua.
the W2C


Dan koli stand for?

Tak da apa. Saje je. Keke. Jadi misi ini ialah untuk buat prank untuk adinda bero ni. We used to call him BEROK. Ye tahu macam tak sopan. Bukan apa sebab dia pun selalu nak perasan nama dia BRO JO, like.. WHAT! Lepas tu rasa lebih rela kot panggil bro daripada di suruh panggil abang rasyid !

Pftt. HAHAHHA

Jadi halangan dan rintangan yan pertama sudah semestinya persiapan yang macam taik di hujung colon kau tahu, tepat jam 12 tengah malam harini pun kitorang tak dapat idea lagi. Lepastu dah pukul lebih-lebih tu baru aku dapat rasa something yang bertapak di minda sanubari jiwa sepak raga.

Ting ting ! !

Idea dataang lah. Perancangan nak buat prank KUNUN nyah macam just ajak sahaja bero kuar malam ni. Makan-makan, celebrate macam biasa.. 

alaa. Sedih gila kan kalau bro dengar. HAHA

Tapi sebenarnya buat prank yang macam konon-konon darling A aku pergi ajak dia pergi karaoke petang nya tulah. Saje-saje membuang masa lapang yang terkumpul tu. Padahal masa petang ni ah (tadi lah tu) aku n kawan-kawan pergi serbu dia. Hehe.

Dan antara halangan yang terpaksa diceburi tak lain tak bukan, MASA. Ye masa yang sangat suntuk sebab aku janji dengan member$ aku nak angkut depa pukul 3.30 petang last-last nak dekat pukul 4 petang baru gerak. Sebabnya ialah aku lambat sampai rumah sebab aku dari rumah nenek aku. Tehee

Dah lah sediakala lambat, lepas tu masa nak cari kek lagi best. Pergi masuk jusco.. ni best! TAKDA PARKING BOLEH ! so agak stuck disitu masa. Lari-lari sampai berpeluh-peluh kitorang dalam jusco. Dengan memercik-percik tu terus cari hadiah untuk bro. aduhaiii. AUTA semata-mata. HAHA, tak adalah berpeluh pun. Keh keh

aku dan kek.
motip muka macam tu?


Dah tu nak beli kek. Ni best. Tak ada kek yang kitorang nak beli. Keluar balik jusco pergi kedai kek luar jusco. Dan hasilnya…………………………….. tak ada jugak. Last-last beli jelah mana yang ada. Keke
Sampai umall dah 4.30++ . cuak dah time ni sebab pika asyik text aku Tanya dekat mana je. Haishh. Dah sampai umall tiba-tiba dia cakap bero dah gerak. Tak ke rasa macam nak bunuh diri? Eh eh tak. Dosa besar. Tuka tuka. Rasa macam nak lompat bintang seratus kali? Aduyaii. Apelagi. Aku n member$ berpecah!

Aku masuk giant dalam umall tu. N member$ aku pergi setup tempat. Pergh punya cepat aku jalan macam aku rasa umall tu nak runtuh dah. HAHA.

Aku masuk giant sebab nak beli cawan pinggan tisu jadah semua lah. Habis nak makan guna apa. Sengal gak sebab lupa nak siap-siap kan dari umah. Ish ish sih. Lepas aku dah grab semua barang boleh tak kat counter tu lambat siot budak ni buat keje. Dah lah aku dah lambat. Tiba time aku nak bayar boleh pulak tak ada harga. Haishhh. Ni yang macam nak tampar empat puluh empat kali kau tahu.  Boleh pulak jalan kedek-kedek nak tengok harga. Lepas tu tak ad pulak tu.last-last aku tak beli.

Masa tu macam dah, takpelah. Redha lah minim air toggak je. Last last Nampak kedai 2N tu. Apa tah nama dia. Terus aku masuk Tanya cawan ade tak. Nasib ada. Rasa macam nak cium je kakak counter tu. Kau lah penyelamat ku. HAHA. Yang best terus beli yang plastic terus.  Over kan. Orang pakai poly je
Last-last sempat jugak lah sampai tempat prank. Dan menjadi lah jugak akhirnya. HEE~

bero bersama kek dan kaka rabbit. keh keh

Ha bro! tekezut tak? Baik cakap ye atau I KILL YOU! Eh tak nak tak best ! I SULA YOU! HAHA
Haha papepon, HAPPY BIRTHDAY BRO ! MAY ALLAH SWT BLESS YOU. AMIN

habis tu kami pergi mcD skudai. makan makan. dengan hujan rahmat yang turun tak henti-henti masa nak pergi makan tu. ish ish. apa-apapun, best nye dapat karok ! ! HAHA. tetiba :)

dengan zana dalam kereta. motip zana yg drive?
HUJAN -_- "

k lah mimi FULLSTOP
note : apehal junior mastercheff australia semua masak macam hebat sampai aku rasa sekarang jugak nak pergi masuk dapo buat macam depa! cettt



FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!