Wednesday, April 27, 2011

Day 6 – A song to match your mood

Salam semua. wahhhhh.. kenapa sedih-sedih tu? jangan sedih sangat. hiburkanlah hatimu dengan menyanyi lagu ABC. k-mon ! k-mon ! heheh. finee. aku merepek

^_^

meneruskan misi

jadi untuk kali ni aku ditanya lagu. ye. pasal lagu lagi ? herm. okaylah. lagu fav lagu fav lah. tapi kalau ditanya lagu yang memang boleh kena dengan jiwa sanubari gua tak lain dan tak bukan




dan kenapakah lagu ni? ntah lah. tapi lagu ni serious weh boleh buat aku tido malam dengan lena. Jangan gelak ! sebab aku akan rasa macam Maher Zain nyanyikan lagu ni untuk aku.

Best woh !

Dah lah melody sedap lirik pulak ikhlas, haishhh.

Oh yea, aku ada pesanan khas ni

 " oh bakal suami ku, tolong lah hafal lagu ni ! !

k lah mimi FULLSTOP
note : memang setiap nak tido mesti dengar lagu Maher Zain. woah! i love MZ okay ! !
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!