Thursday, November 3, 2011

Aku Benci Dia. Dia Buat Aku Menangis Tanpa Dipaksa! #cheesecake!

Assalamualaikum wbt

Apa yang telah berlaku malam semalam sesungguhnya di luar kawalan aku . Malam tu aku hanya terbaring senang lenang lagi santai di atas sofa ungu kepunyaan abahku. #abahyangbeli

sambil aku mencari-cari channel yang menarik untuk ditonton dan tiba-tiba

selepas 15 minit cerita itu bermula.. bump!

satu titis air mata aku gugur. cessH! tak payah rasanya nak dramatik sangat lah kan!

HAHA.

tak ada apa pun sebenarnya aku tengah "melayan" cerita saturday freedom dekat kbs. sekejap lagi tema lagu retis retis korea malam tu lagu-lagu yang tangkap jiwa punya.







aku tak tahu apa pasal aku nak emosi malam tu. mungkin dah bosan tahap cipanzee kot ! heh

retis retis tu semua nyanyi lagu lama-lama korea. kau bayangkanlah lagu tu range dia dalam tahun 1990 sampai tahun 2000. memang sebenarnya aku "layan" korea masa tu. #bebolamatakeatas

tapi sumpah lagu yang retis retis ni nyanyi terbaik woh! dia dah rearrange balik melody dia. ( macam LAH kau tahu melody asal macam mana! )

walaupun aku tak faham lirik dia tapi aku "konon konon" buat faham lah lirik dia.

ada satu lagu ni nama dia path toward me.

heshh! Best Gila kot lagu ni. aku cuba search kat youtube tapi hampeh kederehh!! tak ada lah pulak!

macam mana aku nak dengar lagu ni lagi.

dilema sekejap bersama meggi kari campur telor dan sawi

dah lah retis yang nyanyikan balik lagu ni bukan main cantik gorjewwssshhh! lentikk cun malicun lagi. kalau aku lelaki aku dah angau dah dengan dia ni.

muka cantik , tinggi pula , suara terbaik

terhenti nafas doploh saat kau ! amboi. kemain dia

***
aloolo cayang cucu tok! hehe

eh tetiba teringat dekat tok mah !
tok mah ni merupakan nenek saya sebelah arwah ibu, norhasimah #al-fatihah
dah nak raya haji ni tak tahu lah balik ampang jenguk tok ke tak ye. ermm
rindu nak jumpa tok nak makan masakan tok. laksa! yummy!
dan semestinya rindu nak dengar tok membebel. eheh!

i love you tok !

k lah mimi FULLSTOP
nota saya : cit cepat sembuh!
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

2 comments:

Balqis Abdullah said...

rindu kat tok jugak! :)

Unknown said...

ingt nanges nape td! hehe

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!