Friday, November 11, 2011

sepetang di rantau kanak-kanak

Assalamualikum wbt

makanan dan minuman, harus adaaa! HAHA


Di suatu petang yang sunyi, tiba-tiba datang pulak awan biru kekelabu-AN yang dingin nan indah lagi gemersik kalbu.

ohoi! seriously apa yang aku cakap. memang tak ada kena mengena langsung. nak kata puitis tak juga! eh eh eh! nampak tak dah lama tak belajar bahasa melayu sampai bahasa melayu aku dah jadi teruk. nak menyusun ayat pun dah tak geti. failed! hesshh!

nak dipendekkan cerita tanpa ber-Drama swasta dekat entry ni, petang semalam aku dan bff ku semua pergi lah lepak-ing dekat taman nan cantik nan gorjes letiupss giteww. rancangan ini dah lama plan tapi tak pernah nak jadi. last-last plan last minute baru jadi. hesh!


tengahari semalam dengan belum mandi dan makan, cik kawan called aku suruh siap-siap nak pergi rumah cik kawan 2. jadi dia bagi masa setengah jam saja untuk aku bersiap. emm semenjak dua minjak berkecimpung dalam arena student university ni aku mandi dah tak berjam-jam, almaklumlah dekat kolej kalau mandi lama-lama akan dipersoalkan, lagi-lagi junior. heh!

dengan berbekalkan mee goreng aku dan cik kawan bergerak ke rumah cik kawan 2. oh no! dalam perjalanan hampir nak terlanggar motor. huishhh semangat aku. boleh pulak si pembonceng moto yang gelap itu meng-cross dari kiri ke kanan terus masuk lorong! nasib cik kawan sempat break kalau tak aku yang keluar dulu daripada kereta and tendang motor si pembonceng motor yang gelap tu!

sampai rumah cik kawan 2 terus buka story mengenai cik kawan 2 . ohhhooo. shh

tiba-tiba dah pukul 4.30 petang, terus bersiap-siap dan bergerak ke taman nan cantik nan gorjes letiupss giteww, tapi tiba-tiba awan ke;ihatan berat semacam je menandakan nak hujan 


cheesecake!

cepat-cepat cari lokasi ambil gambar, snap snap. makan betik sikit makan keropok lekor. main-main playground yang kelasss kau maria! lepas dah berpeluh suku botol, terus balik! haha. sengalicious



cik kawan dan cik kawan 2


adalah dalam 100 keping jugak gambar tapi yang aku masukkan 3 je. motip? haha


lepas "balik" tu terus pergi jusco. wehee, tiba-tiba nak makan fillet o fish mcD tapi tak kesampaian, apalah nasib! deng!

jumpa pula cik kawan 3 bersama anak-anaknya. emm, lupa nak ambil gamba bersama anak-anak nya itu. hehehe

cik kawan 3 dan cik kawan 4
k lah mimi FULLSTOP
nota: full house :)
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

2 comments:

Unknown said...

alahai... seronoknye..

hajar said...

yeahh....

mimi lawala blog....

mcm mana nak buat blog sebegini rupe yer :) * peace *

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!