Friday, November 11, 2011

cepat nyewwww masewww berlaluwww

Assalamualikum wbt.

dang dung dang dah nak masuk semester 2, cuti pun tinggal seminggu je lagi lepas tu im back, LONDON! huh, london sangat lah kan. lendu walhal! cett! 

pengalaman sepanjang semester 1 agak memberangsangkan, tak adalah teruk sangat. masih rasa seperti bersekolah. yang membezakannya ialah pernah sekali aku pergi kelas tak mandi. cop cop! bukan aku sorang tapiada yang turut mengikut jejak langkah adinda ni, roomate saya. yang mana? em, maaf terpaksa dirahsiakan atau dia akan melakukan sesuatu diluar jangkaan! heh!



alhamdulillah aku punya classmate tak adalah yang bongkak bongkek, semuanya baik-baik sahaja. erk! heh. betul lah tak tipu tahu! cuma adalah juga mula-mula tu bergaduh sebab benda ciput sedut sikit je pun. tapi bila memikirkan balik, lawak pun ada. orang kata pengalaman lah kan..heemmm, bagus bagus!

tapi ada satu benda yang aku tak sanggup nak hadap, hari hari makan nasi lauk ayam goreng sayur kangkung belacan dengan kuah. haduhhh. dah aku tak tahu nak makan apa, padahal banyak je makanan lain tapi ntah kenapa aku punya tekak tak berselera bila tengok lauk yang lain lain tu. heh! GEDIK pula acik ni.

dan semestinya the best ever experience yang aku dapat ialah berada dalam kelompok gadis bilik carpet! haha! serious apakah! bukan apa, aku dapat kenal dengan akak-akak gorjess leteww @ retis lendu. HAHA.

nak sebut nama sorang-sorang ni, tapi ada jugak yang aku ingat muka tapi lupa nama depa. alamak, camne ni? hehe, takpelah. kira halal dan toibah!!

first sekali bilik 2114, ceh! bagitahu terus number bilik! over lettew. em bilik tu ada kaka macet, kaka susu, kaka lily lepas tu bilik sebelah dia ada kaka amal, kaka karina, kaka A'ah, dan semestinya bilik 2111, semua yang letops habis! hah! (amik hati) kaka shahirazaini.blogspot.com, kaka epal, kaka Jiah, kaka ani era dan semestinya senior bilik aku kaka Mia and kaka Intan ! #rindu semua sekali. sob sob!

kak shira, kak mia, kak susu


atas, era kanan, kak epal bawah,kak shira lagi kiri,kak jiah
 p/s : maap maap! gambar dicelop dan dicilok daripada facebook mereka. hehe.

emm. rindu semuanya. kalau nak cerita semua sekali memang tak larat lah adek ui.. apakah semester 2 akan sama kayak semester 1 kondisinya?
'jeng jeng jeng'

will wait and see :)
k lah mimi FULLSTOP
nota: dah nak habis cuti saya. sob sob

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!