Tuesday, November 1, 2011

esha

Assalamualikum wbt



Bila minda dikuasai oleh kanak-kanak riang maka tercetuslah satu definasi yang di kelas kan sebagai

abnormal.

naah !

tipu

kau memang dah abnormal dari dulu lagi ! tak payah nak membongak di sini !

sememangnya apa yang cuba dibicarakan di sini?

ouh itu yang kecil itu namanya esha !

yess!

esha si bechok dan kuat merajuk


macho tak esha?

esha : kak mimi lagi sekali lah ! !

and yes !

esha suka nak jadi model !

esh esh budak-budak sekarang hehe

alya nak juga! walaupun dengan walker walker tu sekali :)
kan sudah ku bilang !! semua tak mahu kalah kan nak pose juga ni.

k lah mimi FULLSTOP
nota mimi : alya sudah sudah lah nangis ni ! !
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

1 comment:

EZAN IDMA said...

alaololololo comeyy

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!