Wednesday, November 16, 2011

EXCITED kemain aku bedah!

Assalamualikum wbt


cakap lah apa kau nak cakap. heh :)
 Okay tiba-tiba aku rasa excited kemain sebab TMJ reply tweet aku ! gugur jantung. even ada yang cakap "mungkin" tweet tu bukan YH yang reply but i don't care! as long as YH reply my tweet! Ohh no. im speechless! HAHA

ada orang siap berhari-hari nak tunggu YH reply tapi aku tweet dia terus reply. okay.. nampak tak reason aku yang sangat reasonable kalau aku eksaited sampai nak lompat katak lapan belas juta kali macam ni. HAHAHA

sebab lain tu sebenarnya aku telah di-dare oleh abah aku untuk tweet YH pula lepas aku cerita Annas Easkey reply tweet aku petang tadi. padahal aku tak expect pun nak suruh dia reply. HAHA


masa tweet ni aku tengah tengok blog annas haa :)

lepas je YH reply tweet tadi aku terus called abah. lepas tu abah gelak je. abah tanya lah dia reply apa semua-semua. eh eh, tiba-tiba abah pun excited jugak! heh :)

okay tu je nak cerita. HAHA. ohh actually duration dekat tweet aku tu bukan dalam HOURS tapi MINUTES sebenarnya. account twitter aku bengong sikit. HAHA

k lah buh-bye. mimi FULLSTOP
note : watching "si tudung tweet" . LAWAK gila
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!