Saturday, November 26, 2011

aku memang suka dengar orang berbual.

Assalamualikum wbt

yes, aku memang suka gila dengan makcik makcik blue t-shirt worker yang berborak tak ingat orang. kalau masa berborak tu bercerita pasal benda benda yang menyedapkan kalbu tak apa jugak. ini kerjanya pagi pagi dah mengumpat tak pun bermaki hamun. em. atau mungkin aku duduk di melaka memang pagi-pagi itu ialah cara mereka ni bertegur sapa? pening kepala aku!

yang lagi aku tak tahan tengah tengah pagi buta tu lah. menjerit memaki hamun. haishh. memang sebenarnya aku suka nak dengar apa yang acik acik ni borak sekaligus meng-ganggu kamanan aku tidur lepas subuh exspecially weekend yang memang tak ada kelas! cheesecake betul!

kalau acik acik ni basuh tandas and tong sampah elok-elok mungkin tak ada lah aku nak membising dekat sini. ini aku tengok tandas level tak adalah bersih mana. tong sampah tu masih lagi terdampar dekat tandas tu haaa..eee tak geti geti agaknya nak letak plastik sampah balik. haishh.

gembira lah dengar kau memaki hamun ! sukaa

aduh, dah berdosa aku mengumpat pulak dekat sini. er er tak mengumpat okay! aku cuma menceritakan benda yang benar. HAHA

k lah mimi FULLSTOP
nota : memang aku suka berpanas panas dekat sini. malanglah blackout pulak harini!
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!