Sunday, November 20, 2011

Im Back, London! (==,)

Assalamualikum wbt =)

Yeah, Finally saya, aku dah sampai di Lendu (london) . Sampai je tadi terus kena register dekat shebby then punya lah panas terik, berpeluh acik ! nasib ada classmate aku juga.kalau tak blur aku tak tahu nak buat apa. heh

ohh man! kau tahu tak masuk je shebby (hall) terus kena check sahsiah rupa diri dengan polis bantuan ni. nasib aku datang dengan setertib habis masa register tadi. hweee

fine, aku punya barang banyak gila. sampai nak patah tangan kanan aku ni mengangkut barang-barang. disebabkan lelaki tak boleh nak angkat sampai naik atas.. aku terpaksa angkat sorang-sorang. but im strong! ha ha ha (tak lawak)

masuk bilik tengok dah ada junior 2 orang. but sebaya je sebenarnya. sorang asal ampang, nana and lagi sorang anis, orang selangor juga.  heh. nasib lah depa okay kalau tak aku tak nak tidur bilik ni malam ni. sumpah! HAHA

malam tadi aku makan nasi berlaukkan udang sambal,sayur and ayam goreng bersama nasi yang dibungkus or dimasak oleh mak roomate aku, syazwani.kenyang acik yall ! #puas

kemas barang yang banyak tu sangat memenatkanlah! sumpah tak tipu. yang paling sedih shower basket aku hilang! aku tinggal je dekat kolej tapi hilang! huhu. sedih. esok kena cari satu.tak pun hujung minggu ni pergi beli barang sekejap dekat bandar melaka! hehe #suka

k lah dah penat sangat lah! good night!
mimi FULLSTOP
nota aku : esok dah mula kelas. berdebar rasa hati. aww aww.
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

1 comment:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!