Tuesday, November 15, 2011

Hangout dengan cik kawan(s)

Assalamualikum wbt

aku syazana nasyita afiqah
seperti yang sudah aku katakan, petang semalam aku keluar lagi ber-HU-HA-HU-HA dengan cik kawans. kali ni cukup tempat w2c. semua ada! eh eh! gembira nya! tehee


tengah tunggu 2 retiss! HAHA.

kitorang eh silap! aku keluar rumah pergi "angkut" sorang-sorang daripada pukul 2pm terus jadi 3pm baru bergerak. lewat 1 jam, cett! sampai tempat yang dituju lagi sikit nak pukul 4pm, cehh! lembab nak mampushh lowwwhhhh. eww eww apew pasal nak dedik dedat sinewhhh.

dah tu sebenarnya tak tahu pun arah tuju nak pergi mana, berlandaskan arah yang betul dan suci, laju je kereta kelissa comel miow miow ni bergerak ke arah City Square, JB. okay dah nampak macam dah tak ada tempat lain lagi yang boleh dikunjungi? HAHA. sadis!

Disebabkan cik kawans semua tak makan lagi, bila sampai je terus menggelupor nak cari bahan nak makan!aku memang dah santap nasi dulu dari rumah, so tak ada lah lapar sangat sangat. tapi sempat lagi aku "baham" BR. perisa lime dia sumpah sedap!


kusyuk okay makan!

lepas dah kenyang, hati pun mulalah riang! dan mula lah nak menjadi kanak-kanak ribena. cik kawans memulakan misi potosuNting dekat cermin-cermin kedai. apa? kau tak pernah buat ke? elehh! tipu letew :)





aku shopping sakan. baju t-shirt 3 helai, kemeja 1 helai, seluar jeans 1 helai. beg nak beli tapi over budget! ciss! jadi terpaksalah lupakan sahaja hasrat hati yang satu itu! ehhmm.. keciwaaaa adinda!

masa nak tunggu solat maghrib pun sempat lagi meng-poto-sut. apa nak jadi! haha. dengan telekung kat kepala. kemainn. hehe

nas kata "macam nak pergi haji pulak!

aku nas dan RM1 (singgit je bang, dermalah surau!)

malam je terus keluar pergi makan-makan, malam tu cik kawans sleepover rumah aku. apalah nasib malam tu aku pening kepala tahap cipanzee tapi dengan pertolongan cik kawan afiqah yang menolong memicit kepala dan tangan ku, maka okay sikit lah kepala aku yang berdenyut bergegar umpama baru lepas berlaku tsunami otak! hesshh!

pagi tadi aku pergi belikan breakfast special de amor punya untuk cik kawans tersayang, heh! lontong kering! OMG, yang ini sedap! hehe

k lah mimi FULLSTOP
note : tak nak countdown lagi berapa hari nak balik London ! eh LENDU
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!