Monday, November 14, 2011

memenatkan sungguh

Assalamualaikum wbt.

kesian alya kena tinggal ! heh


hari sabtu lepas tepat tepat pagi dalam pukul 10 aku dengan family bergerak ke kuala lumpur. ehm, tujuan asal nak menghantar kakak aku ke KLIA, flight dia malam jadi kami gerak awal pagi berlandaskan motif

"nasi kandar pelita", here we come! HAHA

mengidam noks masing-masing! lama sangat tak makan nasi kandar. kalau nak cari dekat JB ni memang lah ada, tapi susah nak cari yang betul-betul sedap hingga menjilat jari ! haishh, apalah nasib! ingat nak makan dekat pulau pinang, tapi over letew kan

disebabkan pagi tu aku bangun mamai-mamai terus bersiap, percayalah aku cakap nak pergi kl tapi macam nak pergi kedai runcit depan rumah je dia punya bersiap tu! serious noks! pergi rumah cik kawan haritu pun lagi cantik. heh. perasan cantik! sebab aku terlewat bangun. hah! apa lagi cepat-cepat aku capai towel masuk tandas. AHA!

sampai sampai je kl terus menuju ke kedai pelita nasi kandar tu, over sangat. abah kata

'dah nama pun masuk kl semata-mata nak makan nasi kandar

maksudnya kalau tak nak makan nasi kandar tak adalah bergerak awal dari JB kan? dan aku boleh tidur lagi pagi tu! heh! ingat tido je!





tu diaaa. sedap sedap!

lepas dah puas makan ada lagi banyak masa sebelum akak depart, jadi abah tanya nak pergi mana-mana. otak masing-masing BLANK! tak tahu nak pergi mana.. sekali abah masuk je KLCC. okay, aku dengan sakai sukoi tu terasa segan di situ. haha


pusing-pusing, tiba-tiba abah cakap kalau nak beli baju ke apa cakap lah. eh eh, tapi disebabkan mood aku yang tidak ke arah nak shopping jadi aku hanya melepaskan sahaja peluang ke-golden-an itu! macam tak percaya aku tolak bila orang offer nak belanja! HAHA.


tepuk-tepuk pipi tapi rasa macam betul lah ni. sampai JB terus kutuk diri sendiri! heh



dah pusing-pusing tu terasa haus lah pula! nampak kedai ni, Cream and Fudge, aku panggil ice-cream ni eskim penyek! HAHA

boleh tahan sedap lah, jauh sedap dari baskin! heh. abah belanja memang lah sedap.  tak gitu? heh. ada banyak flavour and suka hati kau lah nak yang mana. campur pun boleh. must try!

caramel

chocolate

mint
okay yang mint tu sumpah rasa ubat gigi! heh. siapa yang minat boleh lah makan, tetapi tidak padaku! HAHA. aku pilih coffee tapi gambar rosak tak boleh upload. eh eh! dengki!

tengah syok-syok makan eskim penyek tu boleh lah datang orang minta derma, terfikir sejenak. dalam klcc ni pun boleh ada orang minta derma. chinese. dia kata dia pekak. so mama malas nak layan terus bayar je minatang benda kat bawah ni, harga dia sepuluh hinggit.

nasib kau lah ikan, 3 sepuluh hinggit ! HEHE
amboi, zaman sekarang harga derma benda pun ikut tempat! hehe. kalau kat luar City Square, JB dulu aku pernah juga kena macam ni, tapi cina tu minta RM5 je. lawak betul!

k lah mimi FULLSTOP
nota:esok nak keluar lagi :)
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!