Monday, January 3, 2011

2011

HAPPY NEW YEAR!

^_^

aku celebrate new year di Melaka, A Famosa actually. sangat best sebab selama 17 tahun aku hidup ni tak pernah aku tengok bunga api depan mata, secara LIVE terus ke kaca mata aku yang comel ni! dekat tv memang lah selalu kan tapi depan mata. woahh! amazing wokeh!



ouh memandangkan hari tuh aku sangat teruja + penat yang melampau tahap beruk makyeh so aku tak sempat reply text$ dari semua kawan2 yang wish happy new year kat aku & azam-azam semua, sorry okay :(


untuk semua member + follower,

''happy new year korang! hopefully this year will be more meaningful + brightens up your life than last year :)

oh yea, mengenai azam aku. ouh azam. kalau takde tak boleh ke? hehe. takdelah. azam aku untuk tahun ni ialah 

"menjadi seorang yang lebih matang dalam semua perkara, membaiki kekurangan diri, dan banyak lagi. tapi biarlah menjadi rahsia peribadi yang hanya diketahui oleh Dia yang Maha Berkuasa :)

k lah mimi FULLSTOP

mode : rindu nak datang sekolah pagi-pagi tapi malas nak study. ape tu? HAHA
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!