Friday, January 21, 2011

our birthday prank! THANKS W2C!

salam semua. senyum cikit pls :)

^_^

semalam 20/1/2011 kan? jadi, semalam jugak lah aku ngan gurls aku + bro rashid keluar pergi cinema tgv tebrau. tujuan dan misi hanya satu iaitu nak tengok filem khurafat *at first!

okay lah ceritanya! plot ngan scene dia pon menarik.. cuma aku tak suka tang hantu kuar muka dia muka buruk tapi tak real sangat lah bang! err? ek? ntah. sebab aku rasa masa aku tengok cerita tu, bila mana hantu yang mekap2 tu kuar, aku tadelah bernafsu menjerit memekik sangat, sebab yang aku lagi seram tang bila dia bawak mayat , kat bilik mayat, muka sabrina ali tu sendiri . aku rasa tu lagi seram dari muka hantu mekap tu. sebab sejak balik rumah yang aku duk terbayang muka sabrina ali yang menjayakan watak sbg anna! ape kes? grrrr! tapi papapun syiokk lah cerita nya. unexpected kot! ngee :)

photosut 1 - parking lot JJ TEBRAU

photosut 2 - parking lot JJ TEBRAU


berbalik kepada cerita asal, okay sebenarnya birthday aku 24/1 tapi nak dijadikan cerita.. member aku yang lagi sorang ni, syazana adilah pulak birthday nye 14/1..

hari-hari kelahirang kami the weng-weng crew :)





masa balik dari tebrau, tiba-tiba bro dapat phone call (sebenarnya afiqah kat sebelah je yang kol) cakap member dia (zul) tekandas dekat Danga Bay, kereta rosak katanya. dalam otakku, sebenarnya wahai korang, time aku senyap tu aku tengah berfikir, err, so termengelamun pulak terfikir lagi benda-benda lain. HEHE. kesian korang ingat aku dah tau. HAHA. bagus jugak aku senyap-senyap ni. tapi sebenarnya serious aku memang tak tau. aku ikutkan jelah sebab orang tengah susah kan nak kena tolong.

sebelum tu, si afiqah ni cakap yang tekak dia kering lepas makan eskim masa dekat tebrau, so nak cari air, aku suh depa benti kat singgah selalu je sebab situ ade air, so then boleh bungkus air dan minum. ye dak? walau mula dah bersetuju laju sahaja ye kereta itu bergerak menuju ke danga bay. dalam masa yang sama si afiqah ni suh kitorang (aku, syazana & nasyita) carikan air dekat Festive street mall yang sebenarnya DAH TUTUP BOLEH TAK? sakit kaki menapak hanya tuhan yang tahu.

banyak lagi nak bercerita sepanjang nak pergi balik dekat tempat kununya kereta rosak terletak, banyak sangat benda yang berlaku. sempat jugak berpotosut. HAHA. lepas tu ada adegan lari-lari sambil jerit! bau busuk! err.. kuajo bau busuk! HAHA

lepas dah sampai lokasi kunun kereta rosak yang tetiba magic dah takde tu, terus nasyita, afiqah and bro nyanyi lagu birthday dekat aku ngan syazana. ape lagi. niat asal nak marah pika terus hilang plus terus terduduk dekat atas jalan jugak. penat boleh? HAHA

memang kami terkena! ceshhh! HAHA:)


apa-apa pun tipu helah korang memang menjadi. lakonan yang mantap ye! tapi tak puas hati macam mana aku tak terhidu langsung rancangan korang ni sebabnya selalu macam boleh agak. maybe sebab korang buat masa belum sambut birthday aku lagi kot. HEHE. syabas derr

apa-apa pun thanks hadiah yang korang bagi, nas dengan shawl nye and afiqah punya aku tak bukak lagi. tunggu 24/01 la kan? hehe.

dan jutaan terima kasih jugak dekat korang untuk memory malam semalam yang takkan aku lupa sampai bila-bila.. PENAT TAU!

k lah mimi FULLSTOP
mood: khatijah tan in the blog

"Ku gembira disampingmu
Tiap waktu disayangi
Kudibelai dan dimanja
Dengan kasih mu yang murni"

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!