Saturday, January 29, 2011

ape kah?

salam semua. senyum comel-comel sikit :)

^_^

kali ni aku tertarik nak balas balik comment satu makhluk tuhan ni, walaupun bukan comment di belog aku, aku tetap nak balas comment dia. boleh? argh! boleh jelah! HAHA! dia comment :

''aku lebih gemar dengan perempuan memakai baju kurung. tudung atau tak. baju kurung lambang kesopanan. kan?

ape seh. sopan memang sopan. habis kalau dah tak pakai tudung namanya sopan lagi ke? dia nak tanggung ke dosa perempuan tu? hape lah..  

der..lain kali nak cakap pikir dulu lah. kira okay kot nak pakai tudung? lantak lah nak bereben ke berclip segala bagai ke tapi tang berbonggol-bonggol aku pun rimas! HAHA


k lah mimi FULLSTOP
mode : nak beli reben comel banyak-banyak lah! hehe

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

1 comment:

EZAN IDMA said...

haha. berbonggol2 :)

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!