Sunday, January 30, 2011

nahas!

salam semua. peace no war!

^_^

tepat jam 5 petang semalam, satu kemalangan jalan raya yang melibatkan sebatang pokok dan jalan raya depan rumahku telah berlaku disebabkan angin kencang dan hujan lebat yang menjalankan perang gerila di kawasan perumahan ku. ekoran itu, sebatang pokok telah tumbang dan lebih mengejutkan kerana benar-benar menghalang lalulintas jalan raya yang menjadi mangsa tersebut. laporan seterusnya ikuti laporan ramlah ahmad di tv ko! HAHA.

apa kah? apa yang aku merepek? bosan der. kau tak bosan kah? bosan ni. tapi memang betul tang pokok tumbang tu. gempak tak gempak kan aku dekat dalam rumah bila tahu pokok tumbang depan rumah. hoho. akak-akak cam aku ni memang kecoh sikit. :)

cerita banyak tak guna, meh kasi tengok gambar :

tengok! aku cakap... blocking jalan tau. lagi bahaya masa malam. aku nak keluarkan kereta pun rasa tak selamat. aigoo
k lah mimi FULLSTOP
mode: nak tengok khurafat lagi. bui bui
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!