Friday, January 14, 2011

HAPPY BIRTHDAY,SYAZANA ADILAH!

Salam semua. senyum cikit :)

^_^

aku buat khas tuk ko sayang :)
harini yang macam aku tulis kat title lah kan, birthday syazana-adilah-sayang-ku, tepat pukul 12 tgh malam semalam aku wish dia. penat aku tunggu sampai jam betul2 tunjuk pukul 12 tawu! hishh, terima kasih cepat kat aku! HAHA

syazana ni 10 hari lebih tua daripada aku, aku ulang ea, 10 hari jeee! aku akan menyusul lah lepas ni ikut dia. takpe zana, at least kau tak tua sorang-sorang kan? aku ade kan? aku teman eh? HAHA

disebabkan jarak yang tak banyak tu lah aku ngan dia ni kadang-kadang macam sama je story2 kami. tu tak termasuk tahap kecomelan. sama okey! jangan tidakkan kebenaran. tiada yang benar selain yang benar belaka! dan disebabkan 10 hari tu jugak selalu kalau celebrate birthday mesti sama-sama. orang kata save budget! aku ta pedulik pon yang penting hadiah asing-asing ea korang! HAHA

untuk syazana-darling,

moga tahun ni lebih bermakna untuk ko. harap keputusan SPM ko success! pastu kita dapat masuk U sama-sama. AMIN. jangan sedih-sedih selalu, jangan pandang belakang dah.. ko tengok depan je. fikir masa depan ko. tentang dia, ehem! ko tak payah lah pikir sangat. andai kata ko ade jodoh dengan dia adalah kan? kalau takde nak buat macam mana? mungkin ada orang yang lagi pantas plus cocok plus comel kiut miut lote segala buatmu ye syg :) akhir kata, semoga ALLAH SWT berkati & rahmati hidupmu. AMIN


kita BFF okay? smile! sayang sikit meh
xoxo

k lah mimi FULLSTOP

mood : nak kek zana! HEHE

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!