Thursday, January 13, 2011

takde benda

salam semua :)

^_^

diam tak diam dah nak dekat 2 bulan aku duduk rumah terperuk saja lepas dah habis sekolah ni. memang betul cakap cousin-ku-ter-cintak; balqis yang duduk dekat rumah sangat lah membosankan. tapi kalau pergi sekolah belajar pun malas jugak. asalnya nak bekerja tapi bila abah dah tak bagi takpelah, aku pun lagi suka sebenarnya. HAHA

antara aktiviti yang aku buat dekat rumah tak lain dan tak bukan lagi. ni top 10 lah yang mengungguli carta setakat ni,

1. tidur
2. baca novel
3. layan korea
4. tengok tv
5. surf internet
6. termenung
7. gayut dengan kawan
8. main game barbie
9. menyebuk dekat dapo
10.stalk orang, I LOIKE

herm, nampak kan. sangat lah tak adventure lagi bila hari-hari buat benda yang sama tak ke membosankan? bila aku dah bosan sangat-sangat tahap extravaganza punya biasanya aku terus kol weng2c ajak keluar. herm.. disebabkan baca novel jatuh ditangga ke-2 selepas tido jadi setiap kali ke MPH, mesti aku beli novel baru lagi dan beli lagi dan beli lagi. akibatnya sampai makcik casher MPH tu dah kenal aku, semalam aku pergi MPH lagi, lepastu makcik tu cakap kat aku

'dek, tak nak buat member ke? hari-hari beli dekat sini, dapat sikit discount dek.

hambek kau! HAHA. tapi aku tak buat pun sebab macam malas je. lagipun selalunya aku pergi beli dengan pika, dia ade MPH card so guna dia punya je dah lah kan? tak yah membazir-bazir jadah semua buat member *cett! ko beli baju kasut tak bazir?

termenung! woah! aktiviti paranormal yang paling best okayh! kadang2 dengan termenung kita boleh gelak sorang-sorang, monyok sorang-sorang. best bila dapat layan perasaan sorang-sorang. then, kalau orang dah cakap aku geli ke haper kan gelak sorang-sorang, lantak aku lah kan? HAHA. tapi selalunya aku berangan masa takdak orang lah, tak nak lah kene lebel aku ni GILA :P

hobi terbaru, main game barbie. tak pon girls game alaa yang pakai-pakai kan baju. decorate bilik tidur lah mandi lah dapo lah. mekap-mekap..best duyy.. macam kau tak penah buat kan? hehe. main game ni memang dapat menenagkan jiwa yang tengah kebosanan tahap cipanzee ye. cubalah, anda pasti suka!

stalk orang. uishh, best weh.. sampai ade sorang ni aku tak sangka perangai sebenar dia macam tu. HAHA. bila depan orang.. fuhh! macho tak hengat. bila dekat blog, jiwang karat meleleh-leleh haa. geli mat aku duyy :P

akhir kata, nak kuar ajak aku pls. bosan!

k lah mimi FULLSTOP

mood: harini hari jadi ABAH! HAPPY BITHDAY ABAH! SEMOGA ABAH SIHAT SELALU, DIBERKATI ALLAH SWT, MURAH REZEKI DAN TERCAPAI CITA-CITA ABAH NAK BELI BMW 5-SERIES SEBIJIK :D
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!