Sunday, January 23, 2011

maseh ingat lagi tak?

salam semua. salam satu Malaysia. senyum cikit :)

^_^

ape yang maseh ingat.. oh tadelah cuma korang ingat lagi tak masa Fara Fauzana Kawin olok-olok ngan Ally Iskandar tu? fuhh! masa tu aku ingat lagi betapa kecohnya orang-orang di Malaysia ni, semua kecoh dok nak tengok live dekat 8tv persandingan dorang. nasib baik masa tu aku sekolah petang. kalau aku sekolah pagi.. ade jugak aku ponteng! HAHA. boleh?

aku bukan apa. excited terlebih pulak masa tu, ntah kenapa pon tak tau. maybe sebab aku suka fafau and ally. so... kalau depa kawin betol-betol pon, gembira aku nyah! tapi orang cakap ally ni suka dekat Fasha, haha. aku pun tak tau. tapi yang semestinya depa dua-dua tak menikah lagi. ape kes? cepat lah kawen. ta sabo aku nak tengok maseng-maseng kawen. mesti cam kecoh jugak nanti. *ntah kenapa terlebih dos excited!

yang tak penah tengok langsung persandingan olok-olok depa ni. tengoklah video kat bawah ni.. aku copek dari youtube. thnks uTube :)



k lah mimi FULLSTOP
mood : baru terima satu berita yang agak mengejutkan jiwa aku ni drpd si dia.
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!