Saturday, January 29, 2011

masuk contest lagi :)

salam semua. senyum sikit meh :D

^_^

apa lagi ni? contest der. aku nak masuk lagi. saje nak mengisi kekosongan jiwa raga ohh, tak tak! saje je nak masuk. ingat senang nak masuk contest segala bagai ni? erk! wey, masuk jelah. jangan banyak bunyik dah.

ape lagi contest?

ini dia contest aku & straw unik tak unik lah kan wa cakap lu der. mana ada lagi orang buat straw segala. hoho. jadi dengan sebab tu aku masuk yer.

ohh yer! sape berkenan klik SINI LAH NAK PI MANA TUUU OI ..
pastu follow pastu masuk ler. senang kan? kan lah! HEHE
tamat tempoh nya 31 JAN 2011
oh yea, besday empunya contest jugak tu, hehe
happy birthday :)

dia ada 2 kategori

(1) KATEGORI INDIVIDU
syarat kata asal ada straw, so ape aku kesah. masuk jelah yang ni. HEHEH

(2) KATEGORI EDIT PUNYE
yang ni kene lebih daripada se-gambar. jadi aku tarok 3 terus. gelojoh tak gelojoh kan? erk! HAHA
apa lagi, mari ramai-ramai join contest ni. cepat-cepat sementara tak expired lagi ni. cepat!!!

k lah mimi FULLSTOP
mood: tengok gambar mcD kat atas terus nak call 1300131300, 
hello mcD? one large set fillet-o-fish please? thank you! HAHA

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!