Thursday, January 13, 2011

HappyBirthday, Abah!

salam semua. Salam 1 Malaysia :)

^_^

dalam entry semalam ade aku cakap kan birthday abah-ku, jadi malam semalam kami sekeluarga pergi lah keluar makan-makan. macam biasa birthday mesti kena makan-makan, hehe. jadi rancangan asalnya nak pergi makan dekat taman perling, tapi disebabkan alasan tertentu *takde kek jadi kami pon pergi makan-makan dekat Secret Recipe, Jusco saja. pon menjimatkan masa . hehehe

sesampai di sana, aku tau akan ada classmate aku kerja sana. rabiatul adawiyah, tu dia nama kau, HAHA. sebenarnya dekat jusco tu pon ramai je budak-budak sekolah aku yang apply kerja situ. tempat terdekat kan. hehe

berbalik kpada cerita asal ye anak-anak, oleh itu sesampai di meja kami, apologi lepas order kita buat kerja kita lah. snap sana snap sini.

amek gamba mari.. hehe. comel je mama&abah! aku n adek pon comel jugak kot ;P

kek sampai dulu so makan kek dulu. lapo kan? ade marble cheese cake & indulgence. knpe ade coklet indulgence kat situ? Hal ini kerana aku tak makan cheese, semua family aku gila marble cheese tu tapi aku je terkecuali sebab bagi aku rasa dia tak sedap boleh tak? HUHU


kek sampai.. makan jangan tak makan! yehaaa :)
lepas dah kekenyangan makan cake, makanan yang kami pesan pon sampai. bila makanan dah sampai makan lah kan? lepas abah baca doa, kami pon makan dengan gembiranya! HEHE


nak cerita satu-satu makan apa macam malas so tengok sendiri lah kan? HEHE

lepas sudah, kami keluar pon terus jalan-jalan dulu dalam Jusco. aku beli towel pink. comel comel sikit. lepas tu pon terjumpa khaidir, ex-classmate darjah 6 aku. HAHA. boleh tak macam tu? padahal same je sekolah menengah pon. aku tanya lah penat tak kerja jusco, pastu dia cakap.. penat lah! HAHA. aku pon satu pergi tanya soalan kurang bijak kan? hehe. ramai je lagi yang aku jumpa, classmate aku si kecik, syazwanee & tan si young...kesian wanee dah lah kecik pastu masa pegang tangan dia.. SEJUK sangat! tak tipu punya.. cian kau kecik!

atul & khaidir - bekerjalah demi negara! HAHA
k lah mimi FULLSTOP

mode: rasa bahagia bila si dia dah tak sebok. cehh! apekah! HAHA
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!