Sunday, January 23, 2011

bencinye

salam semua. jangan senyum. serius sikit ek kali ni

-_-

hanya ingin meluahkan isi hati, 

aku sangat lah benci dengan manusia yang tak geti nak tanya soalan dekat aku baik-baik lepas tu bila dah tak dapat jawapan yang dia nak terus buat memek muka bodoh gila gedik dengan mulut suara perli. eee, kau tak rasa menyampah dekat orang macam tu huh? apa dia ingat aku ni serba serbi tau ke pasal semua benda. sikit-sikit nak tanya. leceh lah hidup. memang lah kalau tak tanya sesat jalan, tapi tak boleh agaknya tanya elok-elok. pastu kalau dah aku tak tau apa yang dia tanya, tak geti agaknya nak cakapbaik-baik. sikit-sikit tarik muka. orang macam ni memang tak boleh guna. tak boleh pakai okay! cuba lah cakap lah takpe ke, pastu pergilah tanya orang lain kan sedap sikit hati ni. lepas tu kalau tanya, aku jawab betul bukan nak berterima kasih. tu pun masih tak puas hati. WTF!



note : kalau nak perli pon pls lah tengok cerita oh yeah dulu. belajar step-step sindir-menyidir dorang tu. HAHA. 

errrr!! geram seyh!!!!!!


k lah mimi FULLSTOP
mood : naseb kau baik harini badol !
FULLSTOP with much love : mimiSAJA

No comments:

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!