Sunday, January 16, 2011

kecoh seh kau!

salam semua.. senyum cikit :)

^_^

sebenarnya tiada apa yang kecohnya.. takde kene mengena pun dengan entry kali ni, cuma hari tu ade orang mail aku tanya macam-macam pasal aku plus status plus bla bla. aku ni bukan cantik mana pun orang nak suka tapi COMEL tu tak boleh nak cakap apa lah kan kan? kan lah!

jadi untuk menjawab serangan gerila soalan daripada encik unknown tu, dengan ini secara rasminya aku nak habak mai lah

"Im single but not available

k lah mimi FULLSTOP

mood :




no comment but im happy :)

FULLSTOP with much love : mimiSAJA

2 comments:

cik mun said...

hehe..mun da follo..follo mun ek..

mimi said...

no hal lah! :)

COPYRIGHT@belog ini hak milik terpelihara daranya untuk mimisaja.blogspot.com sahaja tahu!